søndag 21. oktober 2012

Kata

Etter å ha vært dommer under helgas NNM på Finnsnes, har jeg fått så utrolig lyst å gå kata igjen. Jaja, lysta har alltid vært der, men har slitt med teflonhjernen. Spørsmålet til meg selv er om jeg skal satse på å dra til EM i Tyskland i mai eller ei? Eller vente til 2014?

Sensei Sven vant årets NNM på Finnsnes
(foto: Karen Bjørndalen, Tromsø karateklubb)


Oppvisning NNM i Tromsø 2011
(foto: ?)


Bilde fra min forrige karriere innen kata, år 2000
(Foto: Ingunn Jonsdottir)

4 kommentarer:

  1. Hm altså eg som alltid hatt lyst til å prøve kampsport (sidan eg var lita jente), inkludert karate men som ikkje har snøring på dette i det heile tatt: "kata" kva er dette for noko da?

    For eit kult bilde av deg!
    Det ser ut som om du har full kroppsbeherskelse på bildet, og at du er veldig fokusert, veldig stilig! :)

    Eg lurar på om eg framleis hadde godt av å begynne med noko kampsport (utvalget her i bygdene er nok litt begrensa), fordi eg for det meste ikkje veit kor eg har armar eller bein hen.
    Så beundrar eg det fokuset, og samspelet mellom kropp og sinn og reaksjonsevnen.

    Det går vel an å begynne sjølv om ein er ungdom lenger, ikkje sant...?

    SvarSlett
  2. Hehe... Mitt motto er at det du alltid har hatt lyst til å gjøre, er det aldri for seint å prøve! Eg veit ikkje kva slags kampsport dei byr på hos deg, men det er verdt å sjå nærare på tilbodet. Forutan kyokushinkai karate, har eg trent tae kwon do og judo i hine hårde dagar. Det var og kjekt!

    Kata er eit mønster med (bein)stillingar, kombinert med spark, slag og/eller blokkeringar. Ein prøver jo å ha kontroll over kroppen og halde fokus. Eg kjem sikkert til å skrive meir om kata fremover. Skal lenke til noen kata som ligg på nettet og. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å ja eg har vel same motto eigentleg, men så er det noko med at kampsport har eg hatt lyst til å prøve sidan eg var bittelita jente, men fekk ikkje lov av foreldra mine :/
      Så då kjem plutseleg den stakkars vesle jenta igjennom som (snart nærmar seg førti) som ikkje tør å begynne... :)

      Eg trur det er både Taek Won Do (det kunne eg tenkt meg å prøve), Jiu Jiutsu, kanskje også Karate, det har eg ikkje sjekka, ikkje Judo, veit eg, og så er det Aikido som dei tilbyr i Bø, det er tre mil unna der eg bur. Men eg veit om ein som er herifrå som er på Taek Won Do, så kanskje det kan bli ei løysing der med felles køyring.

      Så har eg tinga time hos fysioterapeuten min, eg vil gjerne få deklarert kneet mit klart FØR eg evt begynner.
      Det er jo annan belastning enn løping og sykling, og eg vil ikkje rive opp att ein skade som kanskje ikkje er 100% grodd.

      Spennande.
      Skal følge med her :)

      Slett
  3. Skadar må du vere forsiktig med. Særleg i knea! Tae kwon do er artig. Det er jo, for å seie det enkelt, den koreanske forma for karate. No er det mange stilartar innafor karate, så der er det mykje ulikt ute og går. Det same gjeld vel til ei viss grad tae kwon do. Pass på at får prøve 3-4 gongar før du finn ut kva du vil forsetje med. Lykke til!!
    (Også små jenter i sin beste alder må få gi seg sjølv deg sjansane dei gikk glipp av som barn. Eg kjenner meg igjen!)

    SvarSlett