mandag 31. oktober 2011

Oktoberfest

Med skråblikk på oktober...
Vel tilbake fra Oslo følte jeg bare for å gå. Helst milevis, men velferdsoppgavene er ennå ikke helt over så det fikk bli med et par timer ute i lysløypa. Få ting slår det å komme seg ut i frisk luft, og regn er mye verre sett innenfra enn ute i løypa.

Det ble rundt 11-12 kilometer i dag, og det gjorde godt for kropp og sjel.

Oktober har vært preget av å komme på sporet igjen. Helt og holdent på sporet. Jeg har slutta å løpe etter mine egne rekorder for hver eneste joggetur jeg har vært ute på. Det er kanskje på tide å teste hvordan det nå fortoner seg å jogge ei mil, men jeg tror jeg avventer enda litt. Høyre lår og fot skal få litt mer tid på å komme seg, og jeg vil gjerne komme i gang med tre gode kondisjonsøkter før jeg gjør den testen.

Jeg var på nippet til å melde meg på Mørketidsløpet for å jogge ei mil 7. januar. Det er ennå målet, men jeg er ikke helt der ennå. Jeg håper å komme dit i løpet av november. Det er målet for kommende måned!

Oktober har fortonet seg som en fest på det viset at jeg har kost meg i gang med trening igjen. Orket er borte, overskuddet er tilbake. Måtte det fortsette slik!






Lavpulstur i oktober.

Det har igjen blitt morsomt å trene styrke.

Intervall er ennå et ork seint på kvelden, men...


Sykkelrulla kan være et godt alternativ.




Fra Botanisk hage i Oslo. Intervall og turløype.

Rundvannet, Tromsø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar