torsdag 22. desember 2011

Kom dere ut, det er JUL!

Ei hektisk adventstid har hatt sitt klamme grep rundt meg. Timene har ikke vært lange nok, og langt fra mange nok. Jeg har presset inn noen treningstimer her og der. Litte bitte granne jogging, noen få lavpulsturer og kettlebellstreninger.

Altfor lite, dessverre, til å utgjøre grunnlaget for et mirakel på Mørketidsløpet 7. januar. En stakket stund vurderte jeg å skifte til fem kilometer uten tidtaking, men jeg skiftet mening. Jeg skal luske meg rundt sløyfa på ti kilometer. Det blir nok å gå sakte, men målet er å klare det.

I mellomtiden er det jul. Kommer jeg meg ut en tur for å jogge julaften? Det er en liten drøm, men jeg tviler litt på at jeg kommer til å klare det... Men folkens, la oss komme oss ut i frisk luft i romjula. Nyt vinteren, ak, gå på ski, gå, jogg eller løp - eller hva dere vil , men KOM DEG UT!

Takk for at dere har fulgt meg på bloggen så langt, og har kommentert enten her på bloggen, på facebook eller in personae. Om jeg har gitt noen av dere inspirasjon, har i hvert fall dere gitt meg masse tilbake!

Nå skal jeg trene og blogge - i romjula og utover nyåret. Jeg gleder meg til hverdag og nye treningsmuligheter, men først herlig ferietrening! Det gjelder å ikke gi opp. Blir dere med?


GOD TRENINGSJUL!

3 kommentarer:

  1. Det er den søteste nissen jeg har sett i dag! Takk for masse inspirasjon. Jeg tenker enda at jeg skal se værmeldinga til mørketidsløpet. 5 km uten tidtaking er kjedelig. Men jeg er ikke i form til noe milløp. Dermed blir jeg bare totalt ubesluttsom og apatisk... Men jeg var og jogget en tur i kveld. Første gang på jogging i desember. Noensinne! Og det er jo en start...

    SvarSlett
  2. lykke til på Mørketidsløpet:) Det går h elt sikkert strålende.

    SvarSlett
  3. Takk til både May Liss og Torill for oppbackende (på godt norsk) kommentarer! Torill: Jeg skulle ønske vi kunne møtes på startstreken til Mørketidsløpet! May Liss: Om du jogger løpet sammen med meg, kan jeg love deg at du klarer det. Jeg tror faktisk du er i en del bedre form enn du tror, og i hvert fall i bedre løpeform enn meg:)

    SvarSlett