tirsdag 15. juli 2014

På'an igjen!

Clean and press - tilvenning til 10kg
Jeg har ikke hørt noe om resultat fra gradering til tredje dan, og går derfor ut fra at jeg ikke lyktes.

Treningsmessig har jeg tatt meg en god pause etter graderinga. Knærne mine har ikke vært gode, og det er vel slitasjegikt på de gamle leddene. I tillegg har det vært ferie, og familien har stått i fokus. Påkrevd og deilig! Nå er vi derimot hjemme igjen, og treningsiveren kommer sigende. I løpet av tre dager har jeg fått meg et par styrkeøkter av ulik karakter og noen hundre meter svømming i havet i dag.

Det er godt å komme igang igjen. Nye mål står for døra, og hvem vet, kanskje blir det bedre lykke neste gang med det virkelig store målet?

Langt mot nord, på nesten 70 grader, ble det noen hundremeter med gode svømmetak.


 

1 kommentar:

  1. Så fine bilder! Det såg deileg ut med hav og solskinn og strand altså!
    Så deileg når temperaturane er gode både i nord og sør, det må me berre nyte.

    Så spennande med nye store mål!
    Du får ta og invistere i ein time hos ein god fysioterapeut som kan evaluere knea dine før du set i gang med noko løping!
    Betre føre var, og så veit kva som er lurt å gjera framover.
    Som eg skreiv i svar på førrige innnlegg, styrketrening er bra, men det skal passe knea dine.
    Ha ein fortsatt riktig god sommar! :)

    SvarSlett