fredag 19. august 2011

Å, du nytelsessyke fredagskveld!

Å sitte i godstolen etter ei lang arbeidsuke med alt som trengs innen en armlengdes avstand, det er digg det! Fjernkontrollen for å se Poirot, Murakamis bok "Hva jeg snakker om når jeg snakker om løping", mobilen, nøtter, den eneste gjenværende havrekjeksen i pakken, et lite glass rødvin(!) og et stort glass vann. Herlig!

Ikke for det: Jeg hadde tenkt å trene styrke i dag, men med en lårmuskel som har slått seg litt vrang var det best å legge inn en hviledag. Har satt laptopen på fanget for anledningen. Det varmer muskelen godt. Jeg er litt sur på meg selv siden jeg ikke syklet til trening i går, og fikk varmet opp litt på forhånd. Jeg er veldig uvant med å starte joggeturen på asfalt, og kjente det godt i beina.

Satser på at alt er vel i morgen. Da er det en liten bær-/fjelltur på programmet i familiens tegn. Gleder meg og satser på at yr.no holder det de lover: STOR sol etter klokka 12 i morgen. Ønsker dere alle en finfin helg, særlig deltakerne på sykkelrittet og Tindløpet i helga!

Med føttene høyt og mange tanker i hodet samtidig etter ei lang uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar