torsdag 8. august 2013

Oslo maraton - sorti før start

Det blir ingen reprise av fjorårets løping gjennom Oslos gater på meg i år.
Triste greier!
Jeg har jo lenge visst at det ikke ville bli noen halvmaraton på meg under Oslo maraton 21. september i år. I det lengste hadde jeg håpet å dra nedover for å bytte distanse til 10 km. Nå har jeg tatt til vett. Det blir for mange reiser, og en for travel høst. Og for dyrt. Man kan ikke være med på alt som høres artig ut. Selv om det sikkert blir tidenes klubbtur for Northern Runners med over 70 deltakere.

I tillegg sliter jeg med føttene mine. Fysio'en har lovt meg trening som kommer til å bli slitsom. Slitsom? Om det hjelper, gjør jeg nærmest hva som helst for å kunne fungere bedre. Kanskje jeg til og med kan løpe en dag - ikke bare jogge?

Startnummeret mitt til Oslo maraton, derimot, er solgt. Jeg ønsker meg selv bedre lykke neste gang!

1 kommentar:

  1. Åå ja eg var inne på Oslo maraton sine sider igår og såg at det gjekk an å selge/kjøpe plassar i år.
    Eg fekk jo plutseleg så lyst på ein halvmaraton eller 10km.

    Men så kom dei same tankane som du har rundt det: for mange reiser, for travelt, for dyrt.
    Ein kan ikkje vera med på alt.

    Og det kjem også fleire Oslo maraton.
    Og meir er ikkje nødvendigvis bedre?

    Men denne 10 for Grete må eg vera med ein gong. Fekk så lyst då eg såg bildet av startnummeret ditt.
    Sukk... jaja :)

    Det kan bli ein fin haust også utan :)

    Kva er det som er galt med føtane dine?
    Håpar du får god hjelp av fysioterapeuten da!

    SvarSlett