mandag 12. mars 2012

Motbakkeintervall i snøbyger

Tromsø, Nordens Paris ynder vi å kalle det. Været er og blir en viktig faktor i tromsøfolks liv. I dag snødde det tett, og det var snø type våt.

Destod artigere er det at vel 30 av bevegelsen Northern Runners likevel stilte opp til motbakkeintervall. Har en forpliktet seg, er det tydeligvis ikke tale om å backe ut. Til slutt liker man det faktisk. I dag jogget jeg opp bakken med en tydelig lykkefølelse. Nei, det gikk ikke fort: Jeg er fremdeles dronning og sjef over baktroppene. Likevel... Jeg likte det. Det vil si, jeg likte å komme meg opp bakken. Jeg likte å drive framløping av en som trengte det. Tenk at jeg kunne gjøre det!

Det var tidsvis tett snødrev og vind. Når jeg kom hjem så jeg ut som en snømann. Da er det ekstra godt med en varm dusj og masse drikke.

Mandager er med ett en super dag, for jeg gleder meg sånn til kvelden! Takk til alle Northern Runners som lar begynnelsen av uka bli så god!

Ikke lov å være annet enn blid! (foto: Stian Saur/Northern Runners)
Vi starta i to puljer i dag. Greit nok når fortauene er smale og deltakerne mange.
(foto: Thomas K. Føre/Northern Runners)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar