onsdag 4. april 2012

Kontrastenes mars


Det er kanskje litt seint å oppsummere mars måned nå, sånn godt uti april. Likevel føler jeg for å bli ferdig med måneden, og da er det kanskje like greit å skrive noen ord om den.

For min del ble mars en måned med luftveisinfeksjoner som ikke ville gi seg helt, blandet med en god del utålmodighet i så måte og noen gode treninger innimellom. I vinterferien, som jo er i begynnelsen av mars her nordpå, fikk vi nyte litt vår i Oslo. I tillegg til en joggetur, ble det også kettlebellstrening på Oslo kettlebell gym. Vi vil tilbake dit ved neste korsvei!

Jeg har også fått noen gode intervalltreninger og joggeturer, men i så måte har luftveisinfeksjonene spilt meg ut på sidelinja. Det liker jeg dårlig. Det stresser meg å ikke få trent godt, og det er noe jeg tar med meg i hverdagen også. Dårlig/lite trening, mindre effektiv på jobb og mer kortlunta mamma. Sånn er det bare!

Uansett: Nå kommer lyset. Nå kommer overskuddet. Jeg gleder meg til den lyse årstida!



Første test av nye sko i Oslo.
Oslo Kettlebell Gym. Herlig!
 
Bakkeintervall med Northern Runners (foto: Thomas K. Føre, Northern Runners)
Bakkeintervall med Northern Runners (foto: Stian Saur, Northern Runners)
Ut på (jogge)tur, aldri sur!
Misfornøyd med forkjølelse! Da er det bare å sette seg ned med ei spennende bok eller to...


I gang med karatetrening igjen!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar