mandag 16. april 2012

Uten mat og drikke...

...duger verken helter eller jeg!

Mandager er jo for en maraton å regne for meg. Først er det jobb, så henting av barn, deretter middag, instruksjon for karateungene og til slutt intervalltrening med løpegruppa Northern Runners. Det har gått rimelig greit til nå. Jeg tror ikke jeg kan skylde på en lang og innholdsrik dag når jeg er så treig som jeg er.

I dag ble det dessverre kluss i vekslingene hva mat angår. Helgen ble bedrevet med bedre ting enn å handle, og dermed var det kun brød igjen til ungenes matpakke. Der startet det, og siden ble det bare verre. Kantinematen holdt ikke lenge, og i tretida måtte jeg ha forsterkninger i form av fast føde. Da var jeg egentlig mett til middag, og spiste kun for syns skyld. Etterpå gikk det slag i slag, og plutselig var jeg der... På første drag i 4x4. Helt utslitt etter to minutter etter å ha satt ei fart jeg trodde kunne holde i fire.

En lærepenge. For urutinert, og for lei av rutiner kanskje? Om man skal ha stor aktivitet, lønner det seg å organisere godt, ikke være impulsiv. I hvert fall ikke i matveien.

Balansegangen er der - ikke mat for tett på, og ikke være sulten. Jeg trodde innerst inne det skulle gå bra. Jeg har prøvd det før på karaten, men nei, resultatet står ikke i forhold til innsatsen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar