lørdag 16. juni 2012

Artig så lenge det varte - en trist sorti

Sommerleira til Tromsø karateklubb fortsatte for fullt i dag. Det var siste dag med treninger, og jeg hadde i utgangspunktet tenkt meg på tre av tre treninger. Etter første økt merket jeg at venstre kne var i ulage. Huff og huff! Jeg bestemte meg likevel for å gå på den neste, som rett og slett er årets høydepunkt i min karateverden: katatrening for svart- og brunbelter. Kata til høyere grader. Jippi, og veldig blandet med angst for rett og slett ikke kunne dem godt nok.

Midt i treninga går vi en kata med veldig dype stilinger. På den første skar smerten gjennom kneet, og jeg sa takk for meg. Kneet er fremdeles vondt når jeg bøyer det. Vi får se hva en dags hvile vil si, men det var ingen hyggelig sorti.

På siste trening måtte jeg være tilskuer og fotograf, mens de andre svetta og hadde det fint. Misunnelig, så misunnelig som bare en med skade kan være. Håper dette bare er et varsko... Selvfølgelig har jeg krangla med laptopen, så i dag blir det ingen bilder. I morgen, kanskje....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar