onsdag 20. juni 2012

Ti kilo vennskap

Etter noen dager med skade og hvile og følelsen av å råtne på rot, har kneet blitt merkbart og mye bedre. Jeg kjenner tidvis litt til skaden, og jeg merker at jeg stadig beskytter meg for stillinger jeg vet kan gjøre vondt. Jeg hadde hatt aller mest lyst på en joggetur i dag, men kjente at det fort kunne gjøre vondt verre. I stedet ble det ei godt kontrollert styrkeøkt med og uten kettlebells.

Vi har endelig fått en tikilos kettlebell i hus, og målet for kvelden var å bli gode venner med den. De nye kettlebells'ene hadde for ru overflate på håndtakene for myke kontorhender, og de måtte derfor slipes godt ned. Jeg lyktes med målet, men ble svart i håndflatene av slipestøv. Nå i ettertid kjenner jeg det svir litt, men vi får se om det må mer sliping til eller om ordentlig reingjøring gjør susen.

Jeg merker at fokuset ikke har vært på kettlebells på ei god stund nå. I noen øvelser må jeg faktisk gå ned et par kilo. Ikke bra, men vi har en plan - og den gleder jeg meg til å følge... Etter MSM!


"Min" tikilos kettlebell til høyre. Den på 28 kilo overlater jeg til andre å gjøre
seg til venns med - enn så lenge...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar