tirsdag 25. september 2012

Opp som ei løve - ned som en skinnfell?

Jeg erkjenner det. Batteriet har ladet seg ut. Jeg trenger påfyll.

To milløp på ei uke med vond ankel. Aktiv ferie innimellom. Et tonn arbeid og erkjennelsen av at det må bli overtid denne uka og utover høsten. Familie. Utfordringer. Tidsklemma.

Ja, det er mye. Det er også morsomt.

Det er ingen dørstokkmil tilstede. Det er rett og slett hjerne og kropp som trenger ro.

Selv vil jeg egentlig ikke ha ro. Adrenalinet mitt raser fremdeles. Meditasjon i dag. I morgen yoga. Da må roen begynne å senke seg.

Eller er det høsten? Eller er det erkjennelsen av at jeg, heller ikke i år, har nådd noen mål? Opp som ei løve - ned som en skinnfell? Og jeg våger å skrive en blogg?

Ja, jeg gjør det. Veien er målet. Da tåler jeg også at veien er lang og tidskrevende, og negative tanker jages bort.

For å komme i form, helst bedre enn noen gang, må man tåle mange kamper.
Her er en fra Tromsø karateklubbs sommerleir i 2012.
(foto: Valentin Ryncyn, Karelian Organization Kyokushinkaikan Karate)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar