onsdag 21. mars 2012

Berg- og dalbaner; en liten situasjonsrapport

Det nærmer seg påske. Appelsinene er på sitt søteste. Lyset har kommet til Tromsø, i tillegg til en prøvesmak på seinvinter med glitrende sol og skinnende hvit snø.

Været endrer seg fort her, og psyken min er visst like lite adstadig. Sist jeg blogget (på søndag) var jeg ikke særlig høy i hatten. Etter ei middels god kettlebellstrening søndag og ei super intervalltrening på mandag, var derimot smilet og treningslysten tilbake så det sang.

Dessverre kan det virke som om intervalltrening langs Kvaløyveien har blitt mitt nemesis. For andre gang på rad har jeg blitt helt nedsylta etter intervall der. Jeg er egentlig like glad, for det var en veldig god opplevelse. Intervall er jo ikke akkurat noen forse, og som den trege kjerringa over førti, er jeg bare glad for å holde fire runder x fire minutter.

Nå er det kun 5,5 uker igjen til Ulfstindmila (8,6 km). Den har jeg veldig lyst å være med på, og håper derfor på et milløp i morgen. Helsa får bestemme.

Det er i alle fall mye morsomt å være med på fremover!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar