tirsdag 5. juni 2012

Et skjær i treningsgløden

Ulykker skjer når en minst venter det... Eller kan jeg kalle dette en ulykke? En skade? Venstre skulder slo rett og slett krøll på seg under karateinstruksjonen min i går. Jeg merket det ikke så godt da, men fikk stadig vondere utover kvelden. Fikk massasje og alt mulig, men det hjalp ikke. I dag dro jeg på karatetrening med håp om at den skulle bli bedre når musklene ble varme. Den gang ei. Utrolig trist å måtte stå over siste del av treninga, men da hadde jeg bare lyst å grine av smerte. Stod der og følte meg unyttig, og hadde veldig lyst på den treninga jeg så at jeg gikk glipp av.

Nå skal jeg forhøre meg med hjemmets fysioterapeut. Er dette noe han kunne tenke seg å se på? Det blir i hvert fall Ibux på meg. Både lokalbedøvende krem og tabletter. Hmpf! Et skjær i treningsgløden!

Vond skulder, og det vises til og med ikke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar