søndag 17. juni 2012

Sayonara

Sommerleira ble avslutta med gradering i dag. Tre av Tromsø karateklubbs faste slitere graderte seg til shodan - svart belte, og klarte det. Hurra! Jeg håper det blir et puff i riktig retning til å fortsette treninga. Det er nå det begynner.

Jeg hjalp bare litt til i organiseringa i dag, så tok jeg meg fri til familien. Med kneskade er det jo heller ikke noe særlig å være veldig aktiv. Jeg er veldig stolt over at karateklubben har kommet seg opp på et veldig godt nivå, noe som særlig vistes på katatreninga i går. Gratulerer til sensei Bjørn og våre andre, dyktige trenere som har klart oppgaven. Det er lagt ned noen års arbeid her.

Sayonara til våre russiske venner. Nå er det et helt år til neste sommerleir.

Noen av juniorene mine gjør sitt beste på den siste treninga.

Staute brunbelter fra klubben vår!

Shihan forteller hva som skal gjøres

Mer talent fra TKK!

Russisk shihan som koser seg med trening

Sensei Bjørn (i bakgrunnen) smiler seg gjennom shihans tynetrening.

...mens andre har det litt tyngre.

Mange karateka på trening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar