lørdag 7. januar 2012

Før debuten


Det er mye som skal gjøres før debuten i et løp. De siste dagene har bestått av å gruglede seg på sosiale media, bli tatt bilder av i lokalavisa, hente den fine refleksvesten til Northern Runners og ignorere de ville sommerfuglene, som nå begynner å utvikle seg til drager. De sistnevnte holder til i magen min. Dette i tillegg til de vanlige, hverdagslige gjøremålene selvsagt. Jeg spinner rundt min egen akse og glemmer det meste. Jeg tror og håper jeg har fått hvilt bort de verste infeksjonene. De forventes tilbake i fullt angrep dersom kulda holder seg, men det er etter løpet.


Jeg skulle ønske jeg kunne ha klart å gjøre dette på en mer stillferdig måte, men da er jeg helt sikker på at det aldri hadde blitt noe løp. Nå har jeg laget meg sosiale forpliktelser så det holder: Northern Runners skal bli det største laget (hold ut hele distansen Northern Runners!), jeg skal jogge gjennom løypa sammen med noen (tenk at det er jeg som sier det - frøkena som bare vil jogge alene!), jeg har fått flere til å bli med på løpet, og jeg har jammen fått beskjed om at jeg er til inspirasjon gjennom denne utleverende bloggen! Så bra! Nå må jeg bare ikke bli syk sånn at jeg kan stille - og gjennomføre. Om ikke med glans, så skal jeg gjøre mitt beste. Alt annet vil være en veldig nedtur.

Alle foto: Thomas K. Føre, Northern Runners
Tusen takk til alle dere som har gitt meg positive tilbakemeldinger og heier meg frem. Om dere hæres å stå ute og se på oss i morgen, må dere sikkert vente ei stund på meg. Jogg gjerne litt sammen med meg. Jeg kommer til å slite!

Thomas K. Føre fra Northern Runners har tatt alle bildene i dette blogginnlegget. Northern Runners er et veldig bra konsept. Si fra om dere trenger et spark bak til å starte opp et nytt og bedre liv. Dette er gruppa som vil framløpe deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar