tirsdag 24. januar 2012

Overskuddet tilbake

I dag var jeg på karatetrening. Det er så godt å kjenne på at man er i gang igjen. Jeg kjenner at overskuddet kommer. Samtidig kjenner jeg på at det er mye jeg er rusten i, og at det er en del jeg gjerne skulle trent mer på. Ikke vet jeg hvor tida til alt skulle kommet fra. Om jeg går inn i den tankebanen, blir det bare stress. Derfor har jeg bestemt meg for å heller bruke tida som hjelp, ikke som mangelressurs.

I mellomtida, mens jeg venter på at rusten skal pusses bort, trives jeg med å ta og kjenne på overskuddet. Så godt det er! I morgen må jeg nok jobbe, ikke trene. Hviledag kalles det visst. Et nødvendig onde etter fire dager trening? Om jeg er riktig flink, kan det kanskje hende jeg får tid til ei lita økt med hjernetrim? Kanskje, kanskje, håpe...

Foto: Sven Johnsson, Tromsø karateklubb.
Med over tredve personer på dagens trening,
er det kanskje ikke rart at overskuddet er tilbake?
Godt å trene sammen!

2 kommentarer:

  1. Å så godt å kjenne når overskuddet er tilbake. Og godt at du nyt det!
    Tenker at når du trivst så godt med karatetrening så er det jammen viktig å drive med det så ofte du kan.
    Så om du ikkje løper så mykje som du skulle ønske, blir løpeturane kanskje enda bedre? På grunn av overskuddet du får av karatetreninga?

    Eg er eigentleg ivrig til å svømme og får energi av dette, sjølv om svømming i triatlontrening ikkje er det ein burde bruke mest tid på.
    Men eg synst jo at det er så moro!
    Og trening skal jo vera moro, og GJE energi.

    Og det kan jo vera mange slags trening, det.

    Er det virkeleg hjernetrim du tenkte på? Hm?

    SvarSlett
  2. Hei Imke! Skulle gjerne drive meir med karatetrening, og kanskje vil eg gå opp til to eller tre økter i uka etterkvart. No er det slik at tidene og dagane ikkje alltid går opp, så til vidare vil eg trene ein gong i veka og instruere ungar ein gong. Elles prøver eg å trene mest når ungane har lagt seg. Eg synest det blir så lite tid til dei når vi er på jobb/skule/barnehage til langt utpå dagen. Dei er jo og glade i aktivitet, så eg får kjørt meg litt med dei:)
    Det er summen av at eg har kome meg i trening som gjer at overskotet har kome tilbake... og kanskje at sola og lyset varer lengre frå dag til dag...
    Eg skjøner at eg har vore kryptisk:) Hjernetrim, det var eigentlig å sjå på snuttar på film der kata/mønster i karate vises. Eg har problemer med å hugse dei høgare graderte mønstra, og det synest eg er flaut. Før var eg temmeleg god i å hugse dei aller fleste mønstra, men no har alt blitt vaska ut av hjernebarken.
    Eg saknar forresten å ta meg noen runder i bassenget. Vi gikk ofte i symjehallen med ungane i haust, men har ikkje vore på ei stund no. Deilig trening!

    SvarSlett