lørdag 21. januar 2012

Gatelangs - igjen

En ting er om jeg klarer å presse inn fem timer trening i ukeplanen vår (for så lenge jeg er småbarnsmor regner jeg den nesten ikke som bare min). En annen ting er om jeg klarer å gjennomføre fem timer trening i uka. I hvert fall nå på vinteren. Hm.

Det går i hvert fall an å prøve! I kveld lusket jeg meg rolig av gårde langs veien. Stedvis holke uten annet fotfeste enn å stole 110 % på broddene gjorde meg veldig pysete, og venstre sko gnagde. Auauau... Det tok faktisk en kilometer før jeg fikk følelsen av å jogge, men da var det jo bare glede!

Det ble fem kilometer i sinkeføre i dag, men mandag er det på tide å utfordre komfortsonen. Da blir det ny utfordring, ny intervalltrening med Northern Runners. 4x4 - jepp, jeg er klar! (Men er skoene det)?

Fem timer trening, altså. Klarer jeg det? Hvor lenge? 40 minutter ute, 20 minutter inne med kettlebells i kveld. Se det er lørdagskvelden sin, det! Herlig å være i gang.

Mine fine piggsko gnager på stortærnes grunnledd.
Det oppdaget jeg etter ca 7 km på Mørketidsløpet.
I dag gnagde de kun på venstre side. Bør fikses innen mandag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar