fredag 3. august 2012

Au!

Intervalløkta skulle vare i en time. Det skulle være en pine, men det ble noe annerledes enn det jeg hadde forestilt meg.

Rundt tre kvarter inn i treninga gikk det overstyr i "feed forward-en": Å passere en turgåer samtidig som å se på klokka ble for mye for simultankapasiteten min. Foten ble satt ned uten plan på et underlag som ikke var jevnt. Det ble et overtråkk i høyre ankel og et heftig skrubbsår på venstre kne.

Jeg fortsatte gående, men måtte kapitulere og be om å bli henta med bil. Jeg hadde helt glemt hvor vondt dette kan være.

Det er bare å håpe på at hevelse og vondter går raskt i heling, og at jeg kan komme raskt tilbake. I mellomtida søkes alternativ trening... Jeg har i hvert fall ikke lyst å venne meg til stillesitting!

Opphovna, vondt!

Eksempel på skarp, liten stein som gjør utrolig vondt når den
skjærer seg gjennom tights og hud. Noe frekt å invitere seg
med hjem også! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar