torsdag 24. mai 2012

Holder kroppen?

Jeg har lagt opp til et tøft løp med mye treninger og løp i juni måned. De ni dagene fra 9. til 18. juni blir ekstreme, og såfremt jeg kommer gjennom dem skadefri, må jeg først og fremst hvile frem mot MSM.

Ni dager, tre løp i Tromsøkarusellen, løpet Jentebølgen og maksimalt ni karatetreninger hvorav åtte på sommerleir. Det er hardt, det! Dersom jeg får med meg halvparten uten å være psykisk og fysisk knust etterpå, skal jeg være fornøyd. Spørsmålet er om kroppen holder?

I dag har jeg vært bekymret. Etter to relativt tøffe økter mandag og tirsdag, var korsrygg og knær rett og slett slitne. Torsdager er egentlig tid for intervalltreninger med Northern Runners så lenge Tromsøkarusellen går mandager. Jeg skulle dit, men kjente at de nevnte knær og korsrygg neppe ville like den belastninga. I stedet ble det kettlebellstrening som smurte leddene godt, og i tillegg hjalp fysio-samboeren meg med mitt store aber - armhevingene.

Da er jeg fornøyd med utfallet av denne dagen, og håper på en mer fartsfylt dag i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar