torsdag 31. mai 2012

Lysløypa - siste kveld i mai


Jeg tok meg en kort joggetur i lysløypa i dag, fra Tromsøhallen til Charlottenlund og tilbake. Det var i utgangspunktet ment som en restitusjonstur og ei rekognosering av egen form etter tirsdagens strabaser. Det innrømmes at det var fryktelig tungt. Lysløypa var i all hovedsak snøfri, og det var en fryd å jogge der igjen. Føret sugde derimot til seg all kraft som måtte være igjen i beina så nå trengs det tørkevær, og da er det bare å glede seg over Tromsømarka!

2 kommentarer:

  1. Hei, hei, har ikke prøvd meg i lysløypa ennå, men snart. Jeg bort tross alt omtrent i den. Har sprunget ei mil en gang for en uke siden, men kom ikke under timen. Det må vel være målet på MSM.

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg har prøvd meg på flere milløp, men har ikke kommet under den magiske timen. Håper selvsagt det skal skje under MSM, eller i hvert fall denne sesongen. Fint å høre flere som har samme mål:) Håper minst en av oss klarer det!

    SvarSlett