onsdag 9. mai 2012

Sportsbutikkers magnetisme...

Når allskens opinionsmålinger og lignende ringer for å få stille deg spørsmål om dette og hint, passer det jo aldri! Jeg synes likevel det er litt morsomt å være med på slikt fra tid til annen, og her om dagen ble jeg invitert med i ei gruppe damer fra Tromsø som skulle uttale seg om sportsbutikker. Jeg ankom, litt sur fordi jeg ville gå glipp av ei trening - og litt seint. Det siste førte til at jeg ble skysset ut på gangen. For mange damer hadde kommet, og for bryderiet fikk jeg et gavekort på Intersport pålydende kr. 800,-.

Snakke løpesko med Orakelet. Det er interessant, det!
(foto: Reidun Klykken Lie, Northern Runners)

Det kunne ikke passet bedre. Jeg rakk treninga mi, og jeg kunne gå på klubbkveld på Intersport i dag selv med ei pengebok preget av at lønna er like om hjørnet!

Sportsbutikker er som magneter på meg. I alle fall når en sportsbutikk har en kapasitet som Ivar Rønne. I dag hadde jeg behov for terrengsko til lette fjellturer og kos i skog og mark. Kanskje litt lett terrengjogging innimellom. Dette skoorakelet, som jeg også tidligere har hyllet, fant selvsagt det rette valget for meg. I begynnelsen syntes jeg skoene var vonde for fotbuen, og var skeptisk. Han snørte dem da på sin måte, og vips var vondtet forsvunnet som dugg for sola! Jeg gleder meg om mulig enda mer til årets 10 på topp!


De nye skoene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar