fredag 24. februar 2012

"I feel good...."

Karl Kristian fra Oslo Kettlebell gym, Steve Maxwell og Bjørn Solberg
fra Norges kampsportforbund.
Torsdag 23. februar har vært en magisk dato for meg etter at jeg fikk høre at guruen Steve Maxwell skulle komme til byen. Jeg har vært litt plaget med helsa de siste dagene, men satset på det beste og dro for å overvære de fire, fine timene.

Dette seminaret var ei god investering med mye god lærdom. Personlig er jeg opptatt av å lære meg ordentlige armhevinger. Jeg fikk en del innspill og hjelp på seminaret som jeg ellers ikke ville fått.

Maxwell gikk gjennom øvelser for hele kroppen, og han snakket både om utfordringer for kampsportutøvere og for eksempel for løpere. For sistnevnte kategori, ble trenden med barfotløping hyllet. Det kan være noe å prøve seg på, ja!

Etter seminaret klarte jeg kun å tenke på den ene strofen i James Brown-låta "I feel good, and I knew that I would...". Resten av teksten var borte, men det var ikke så nøye. Den ene linja beskrev hele tilværelsen.



Risgangen, framført av Oscar og Marleen i Tromsø karateklubb.

Sak på Tromsø karateklubbs sider: http://www.tromso-karateklubb.net/2012/02/styrkeseminar-med-steve-maxwell?fb_ref=addtoany&fb_source=tickerdialog_oneline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar