fredag 10. februar 2012

Midnight Sun-mila. Påmeldt til det store målet!

I fjor var ungene med i Labb og Line-løpet under Midnight Sun-arrangementet. Jeg fikk utrolig lyst å være med selv i ett av de kortere løpene i 2012. I løpet av sommeren bestemte jeg meg for å ha Adidasmila 2012 som det store målet.

En fredagskveld i februar, med vind og regn som slår mot ruta på stua, benytter jeg sjansen: Jeg melder meg på. Ikke nok med det - jeg meldte likeså godt på hele kjernefamilien. Jeg meldte oss på, kaldt og rolig. Ingen gysninger, grøsninger, kaldsvette eller noe som helst slik som ved påmelding til Mørketidsløpet.

Den eneste utfordringen så langt er hvem som skal ta vare på ungene, mens foreldrene deres jogger seg gjennom ei mil til fots. Vi har rundt fire og en halv måned på å finne barnevakt. Det burde vel la seg gjøre.

Anbefaler dere alle til å melde dere på så tidlig som mulig. Her er lenken: http://www.msm.no/midnight-sun-marathon.9866.no.html



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar