tirsdag 29. november 2011

Mørke, lykkelige november

Et gjennombrudd i styrketreninga.
Endelig klar for 12 kilo på en arm!
November har vært en kontrastrik måned. Det har vært mye vær: regn, vind, snø og fint, kaldt/varmt, stille. Jeg har i gjennomsnitt fått trent fire ganger hver uke, vekselsvis styrke, intervall/jogging/lavpulsturer og kyokushin. I tillegg har jeg fått videreutviklet meg som dommer og lagleder for karateungene i tillegg til den ukentlige instruksjonen av de samme ungene.

En måned som tradisjonelt har vært preget av julestress, trøtthet og den evige følelsen av å være sliten, har denne gang vært preget av optimisme, lykke og pågangsmot. Det kan jeg takke noen få måneder med trening, noen flotte treningspartnere og instruktører, meditasjon - og ikke minst, ja, faktisk meg selv - for. Klapper meg herved på skulderen og ønsker meg - og alle dere andre - lykke til med desember måned! Husk å prioritere trening. Jula blir ikke bare bra dersom du bare er utslitt.





Klar for en tur ut!


Fast følgesvenn på skyfrie dager og kvelder.


Flotte NR-ere klar for intervalltrening!


En av min karateunger smeller til!


Kettlebells gjør det inspirerende å trene styrke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar