lørdag 19. november 2011

Trening i travle tider!

Juhu! Nesten klar til tur! (foto: Sigurd Leithe)
Jeg trodde ærlig talt oktober skulle bli en maratonmåned på alle de gale måtene med stress og mas fra alle kanter. Nå har plutselig over halve november gått, og den siste uka har forsvunnet i jobb og ungeaktiviteter. To kettlebellstreninger og en langtur på lav puls i tillegg til en halvtimes meditasjon hver kveld er resultatet. Jeg har kanskje fått seks timer søvn hver natt, men det har ikke vært sammenhengende da poden har hatt stort behov for å komme opp i mamma og pappas seng hver kveld denne uka.

Likevel, det har gått utrolig bra! Jeg gleder meg over hver treningsøkt som blir gjennomført, og ser frem til bedre tider. Mandag har jeg forpliktet meg til intervalltrening med Northern Runners etter å ha instruert karateungene, og tirsdag er det karatetrening igjen (ingen barneaktivitet den tirsdagskvelden i hvert fall). Jeg håper inderlig på snø så snart som mulig. Da får jeg kanskje sjansen til å lære meg noen teknikker innenfor skiverdenen.

Livet er herlig, og nå kommer den mørkeste tida! Snø, snø, når kommer du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar