tirsdag 26. juli 2011

Om å lufte tankene på tunge dager


Vel fremme ved Fjellheisen. Foto: Sigurd Leithe

Etter 22. juli har det ikke føltes helt riktig å blogge så mye om trening og meg selv. Hendelsene har gått sterkt innpå de fleste av oss. I tillegg til dette, har min gamle mor hatt en ulykke og ligger nå innlagt på sykehus i Oslo. Det er tungt å ikke være der for henne, samtidig som jeg vet at hun er i de aller beste hender. Osloturen er utsatt til hun blir utskrevet.

I disse dagene har jeg vært nødt å svare på de tunge følelsene med trening og aktiviteter. Ungene har fått være med i bassenget, på minnemarkeringen for ofrene for terroraksjonen og på Fjellheisen. Selv har jeg kjørt meg så hardt jeg har klart på mila, femkilometeren, kettlebells og på å gå løypa til ekstremløpet opp til Fjellheisen. Det har vært utrolig viktig for meg å få slite, og det har bidratt til at jeg også får sove.

Livet går videre. Vi må finne frem det gode i oss, smilet og ta vare på hverandre så godt vi kan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar