tirsdag 30. august 2011

Du vakre august!

Du milde, for en herlig augustmåned det har vært! Humøret og treningsiveren har hatt noen bølgedaler, godt kombinert med at en stresset hverdag gradvis har begynt å ta over. Det er mulig at det å grue seg til stresset er verre enn å være midt i det.

Dessverre ser det ut til at stress er et av mine varemerker. Jeg håper at treninga også vil føre til bedringer på det området. Mer overskudd fører til at mindre føles som mas og stress.

Over til måneden som snart er over: Vi har hatt en fantastisk vakker seinsommer. Det fører med seg masse overskudd som tas inn i den mørkere årstida. Herlig! Jeg har vært mye ute, og det resulterte i at en kollega spurte hvor jeg hadde feriert i sommer siden brunfargen har funnet veien til ansiktet. Å da kunne si at vi har feriert i Tromsø, føltes veldig godt.

Jeg har nok vært mindre filnk til å ta bilder i august enn i juli, men en liten kavalkade kommer likevel:




Tverrfjellet 6. august






Tromsdalstinden


Tomasjordfjellet / Nordfjellet





Fjellheisen


Noen fra løpegruppa Northern Runners. Flotte folk som får meg med på intervall!


Utsikt fra Åsfjellet




Utsikt fra lenestolen

Inspirerende bok om løping!

Herlige august i Tromsø!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar